piątek, 19 czerwca 2015

#I N F O R M A C J A - gotowi na powrót?

Witajcie :) Nie mam siły przepraszać i tłumaczyć się dlaczego nie było mnie tu dobre pół roku. Nie wiem czy nadal kontynuujecie swoje blogi, czy posiadacie kolejne. Dlatego na wstępie zanim wytłumaczę co i jak proszę Was, żebyście podali w komentarzach linki do swoich starych i nowych blogów!

No i przejdźmy do sedna, po prostu wracam. Długo trzeba było na to czekać ale na razie WZNAWIAM tego BLOGA. Post powinien pojawić się na początku następnego tygodnia, bo muszę go dopracować i nadrobić Wasze. 

Co do wyglądu bloga, tworzę nowy,co do kolejnych blogów... tworzę nowy! ;) i ogólnie wracam z samymi nowościami! Ale przed nowym rozdziałem prosiłabym o odświeżenie pamięci, czyli o przeczytanie dwóch ostatnich postów z tego bloga.

Pozdrawiam i wyczekuję adresów do Waszych blogów :)




12 komentarzy:

  1. Ekstra! :D Zarąbiście, że wracasz.
    Ja nie mam swojego bloga, ale jestem jednym z administratorów bloga grupowego.

    http://stado-sprawiedliwych.blogspot.com/

    Zapraszam serdecznie, a ja już nie mogę doczekać się Twoich opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba 20 blog o tematyce króla lwa, ale zdecydowanie najbardziej godny uwagi. Czyta się z przyjemnością i czeka na dalszy ciąg. Wygląd bloga jest cudowny!
    Jak skończę przygotowanie na oficjalne "otwarcie" bloga to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś świetna w kynologii, sprawdziłam więc czy jesteś świetna w pisaniu tematycznym? i bez zwątpienia tak, oczywiście blog polecam na paru stronach więc trochę czytelników tu przybędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że postanowiłaś kontynuować tę historię. Jeżeli chcesz, może wpadniesz na moje dwa blogi
    http://krollew-dalsze-losy.blogspot.com/
    http://wilki-z-ognia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wznawiasz tego bloga. Bardzo mi brakowało opowieści o Kopie w Twojej wersji. Ja zapraszam cię na dwa moje aktualne blogi www.czas-kiary.blogspot.com opowiada o dzieciach Kiary i Kovu i na blog www.poczatek-pocatku.blogspot.com o córce Skazy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Jestem uradowana z twpjego powrotu!! ;P
    Zapraszam na
    mydream-chaos.blogspot.com <bloga o siostrze Skazy i Mufasy

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Wreszcie! Pamiętasz Michalinę z ksiezniczkasarah? Trochę się u mnie pozmieniało, ale cóż, mam nadzieję, że Ci świtam, ha ha. Zapraszam serdecznie do siebie w wolnej chwili i czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, nareszcie powracasz! Już nie mogę się doczekać rozdziału :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na zyciemilele.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wciąż z tym samym. Rzadko ogarniam, więc nie widziałam posta :) / chartykas.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy w końcu wracasz? Mialo to być 8 miesięcy temu :( a jak nic nie było tak nie ma :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://krl-lew-4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy motywujący mnie do dalszej pracy komentarz :)

Anaya dusza-anayi